onsdag den 6. august 2014

SORTSUPEREGO #2 - Anbefalet bog

Den første udfordring i Sortsuperegos tegn er ovre og det er næsten en skam, for hold nu op, hvor var den bare fed. Jeg fik i hvert fald pløjet mig gennem en god portion barndomsbøger, trods at jeg faktisk ikke fik læst flere end da jeg sidst opdaterede. Så bunken er stadig den samme som jeg har skrevet om her.


Sølvhesten, Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer, Krageungen og Skammerens Datter blev det til - fire glædelige genlæsninger, som har åbnet op for, at jeg lidt bliver nødt til at læse resten af deres serier også. Så det må jeg jo få gjort!

Det har været så vildt at se, hvor mange af jer, der er hoppet med på vores lille udfordringsleg. Jeg håber at I alle sammen har haft en rigtig god genlæsningsoplevelse og at I har lyst til også at lege lidt med fremover. God stil og jubii!


Og nu til den nyeste udfordring, som blev udtrukket i går klokken sent, da Michella helt nede fra det sydsjællandske skrev og bad mig om at rykke røven. Af samme grund er der heller ingen videoblog denne gang, men udfordring er blevet i hvert fald blevet trukket:



LÆS EN ANBEFALET BOG

Tanken med lappen var en bog, som folk hele tiden siger at 'den skal du simpelthen bare læse!', men det kan jo tolkes som man har lyst til. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal kaste mig over. Om jeg skal til at overveje biblioteket eller om jeg skal udnytte muligheden til at kaste mig over Fangirl, som så mange af bogbloggerne anbefaler og roser til skyerne eller om jeg måske skal hive fat i min mut og bede hende om en titel (som jeg stensikkert ville skulle finde på biblioteket...). Det bliver i hvert fald rigtig spændende!

Ligesom sidst må I meget gerne bruge hashtagget #sortsuperego, hvis I springer med på udfordringen, så vi kan følge med - så bliver vi nemlig rigtig, rigtig glade!

God læselyst!

8 kommentarer:

  1. Åh nej, min 'anbefalet' liste er så lang - Kan næsten ikke overskue at vælge fra den, men så er det jo heldigt, at den sidste bog i Ringenes Herre serien er en af dem, når nu jeg alligevel havde planer om at læse serien færdig. Alt går op i en højere enhed... Jeg skal bare lige tage mig sammen. Tolkien ender altid med at skubbe mig ud i en læsesump...

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, pas på med læsesumpen - den er skrækkelig at komme ud af igen! Og Tolkien virkelig en hård banan ^^'

      Slet
  2. Skønt skønt, er så meget med igen :) Dog er jeg klovn til at huske de bøger jeg får anbefalet, skal nok til at skrive dem ned :) men mon ikke der dukker en op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender det alt for godt, men der dukker alligevel lidt op hist og her - så er det bare at vælge :D

      Slet
  3. Du er næsten for god til at jeg gider samarbejde med dig. Jeg læste også TO, nå.

    SvarSlet
  4. Lige netop den stak bøger, er ene af bøger, jeg elsker :D Pudsigt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må det være på sin plads at sige 'fremragende smag' eller noget i den stil :D

      Slet