onsdag den 23. juli 2014

SORTSUPEREGO #1 - Et udfordringsglas



Michella fra Sort Tale og jeg har stukket hovederne sammen er kommet op med en totalt innovativ idé - et challenge jar! Ja, det er fandme fedt. Et syltetøjsglas fyldt med bog og blog-relaterede udfordringer, som vi kan trække af og har givet os selv 14 dage til at løse. HURRA!

Det er en challenge, som vil køre løbende på begge blogs - helt præcist således, at vi hver anden tirsdag laver en videoblog, hvori der trækkes en udfordring fra syltetøjsglasset, som vi klarer (eller måske ikke, det er trods alt en udfordring) og blogger om. Og inviterer jer med til - det kunne simpelthen være så pisse nice, hvis I gad i hvert fald. Det er totalt uforpligtende og forhåbentligt bliver det virkelig sjovt!

Men nok snak, lad os se på resultatet af et overophedet kamera og latterligt mange kasserede filer - for mit vedkommende er det at springe ud som videoblogger, så jeg er glad for at have en erfaren rytter med. Hæ.



LÆS EN BOG, DER VÆKKER BARNDOMSMINDER

Ja, tak. JA, TAK! Hvad skal det dog være? Er jeg heldig, at kunne nå mere end én og hvis ikke, hvordan skal jeg så udvælge kun én. Jeg ruller rundt på ryggen i græsset af ren begejstring, det gør jeg altså.

Som allerede sagt både på skrift og i tale, så kunne det altså være da bomb, hvis der er andre der vil deltage - det kan både være i kommentarerne, på sociale medier under hashtagget #sortsuperego eller fuldstændig stiltiende for dig selv. Det er fuldstændig valgfrit - jeg glæder mig i hvert fald uanset helt vildt til at få hul på bylden, klare den her udfordring og se, hvad der venter om 14 dage. Jubii!


14 kommentarer:

  1. FED & skide genial ide. Glæder mig til at følge :D

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Jaaaaaaa! Jeg glæder mig :D

      Slet
  3. Hehe, hvor er I kære :-D
    Rigtig god idé mht. udfordring - jeg glæder mig til at se, hvad I finder på.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :D og ja, det er spændende, hvad vi når og beslutter os for at nå ^^ hæ

      Slet
  4. God ide med udfordringer! Alanna er helt klart en bog som vækker barndomsminder hos mig:) Begyndte faktisk at læse den forleden, men den virkede bare slet ikke lige så god som dengang:(

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej, det er næsten det værste - når barndomsbøgerne ikke lever op til, hvordan de var engang :s
      Og tak :D

      Slet
  5. Sikke en sjov ide :) den kunne jeg godt finde på at hoppe med på i ny og næ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville være så hyggeligt! ^^

      Slet
  6. Hvor er det en sjov ide. Jeg deltager gerne, når det kan lade sig gøre :)

    En bog der vækker barndomsminder. Umiddelbart kunne jeg ikke komme i tanker om nogen, men nu tror jeg snarer udfordringen bliver at begrænse sig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt! Det er vi glade for :D

      Ja, det er lige det. Der er så mange gode gensyn at vælge mellem. Heldigvis ^^

      Slet
    2. Kunne I evt. sætte en officiel slutdato for hver udfordring. Så har jeg noget at holde mig til, jeg fungerer nemlig bedst med en deadline.

      Slet
    3. Selvfølgelig! Jeg planlægger at stoppe den 5. august :)

      Slet